AVIA Vollenhoven sluit zich aan als Leeuwenmoed Partner van Willem II

Samen sterk voor een sociaal betrokken Tilburg

AVIA Vollenhoven is trots om aan te sluiten als Leeuwenmoed Partner van Willem II. Met dit partnerschap maken we bewust de keuze om maatschappelijke betrokkenheid en samenwerking centraal te stellen. In plaats van namen op het shirt of de broek kiest Willem II voor een collectief van bedrijven en organisaties die samen bouwen aan een sterker Tilburg.

“Wij voelen ons als AVIA Vollenhoven sterk verbonden met deze stad en met Willem II,” zegt Piet-Hein Bogaers, commercieel directeur bij AVIA Vollenhoven. “Leeuwenmoed sluit perfect aan bij onze wens om niet alleen aanwezig te zijn in de regio, maar ook echt van betekenis te zijn. Daarom omarmen wij dit initiatief van harte.”

Samen maken we impact

De kracht van het Leeuwenmoed-model zit in de inhoud. Geen zichtbaarheid op het shirt of de broek, maar een gedeelde inzet voor maatschappelijke projecten. Denk aan campagnes als II is beter dan I, waarin samenwerking, vriendschap en verbinding centraal staan. Samen met Willem II en de andere Leeuwenmoed Partners zetten we ons in voor échte impact in de stad en de regio.

De samenwerking loopt in ieder geval de komende drie jaar. “Niet om op te vallen met logo’s, maar om echt iets te betekenen voor de stad waar onze roots liggen,” aldus Bogaers. “We zien het als onze verantwoordelijkheid én als kans om vanuit betrokkenheid iets terug te doen voor Tilburg.”